Week 1 in La Draille - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Noah Oudheusden - WaarBenJij.nu Week 1 in La Draille - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Noah Oudheusden - WaarBenJij.nu

Week 1 in La Draille

Door: Noah van Oudheusden

Blijf op de hoogte en volg Noah

13 Mei 2018 | Frankrijk, Souillac

We zitten nu 1 week in La Draille, Souillac en de eerste week is voorbij.
Maandagmiddag 7 mei vertrokken we vanaf Breda naar Brive de la Gaillarde, Frankrijk.
Na een vermoeiende reis kwamen we daar om 5:30 aan en stond de beheerder van het park ons op te wachten. Toen we na een reisje van drie kwartier in het park arriveerden zagen we al hoe mooi en groen het park was. Wij zijn naar ons huisje begeleid en meteen gaan slapen want de rest van de dag waren we gelukkig vrij.
Na flink uitgeslapen te zijn hebben we door het park gewandeld en hebben we uitleg gekregen over wat er van ons verwacht wordt. Die avond hebben we gegeten in het restaurant waar elke avond voor ons gekookt wordt samen met de andere medewerkers. Woensdag was de eerste werkdag en hebben we inkopen gedaan voor het park en nog wat klusjes bij het restaurant, s’avonds hadden we een BBQ. Hemelvaartsdag brak aan en die dag waren we lekker vrij en hebben we wandeling gemaakt van anderhalf uur naar het dichtstbijzijnde stadje Souillac om daar wat boodschappen te doen voor in ons huisje.
Vrijdag en zaterdag zijn we flink aan de slag gegaan en hebben onder andere gesnoeid en geschoffeld waar nodig in het vakantiepark. We werden goed begeleid door een vrijwilliger van het park. Vandaag, zondag is het rustdag en hebben Jesper en ik een flinke wandeling gemaakt door de bergen. We stonden op een erg mooi punt en konden zo over heel het park kijken. Morgen begint de nieuwe werkweek. Bientot!

• 14 Mei 2018 - 07:35

Harm:

Leuk om te lezen en leuk jullie te ontmoeten! Veel Succes en maak er iets van. Groeten uit Ede!

• 18 Mei 2018 - 21:30

Mary:

Dat klinkt goed Noah! mooi om je zo te volgen. Veel plezier !

Tags: Frankrijk