Week 5 in La Draille - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Noah Oudheusden - WaarBenJij.nu Week 5 in La Draille - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Noah Oudheusden - WaarBenJij.nu

Week 5 in La Draille

Door: Noah van Oudheusden

Blijf op de hoogte en volg Noah

13 Juni 2018 | Frankrijk, Souillac

Bonjour!
We zitten hier al weer 5 weken en zijn dus al over de helft. Elke keer besef ik hoe snel het eigenlijk gaat hier in Frankrijk. Ik ruik de vakantie al!'
Deze week was het erg rustig qua werk, we hebben veel in het groen gedaan zoals schoffelen, onkruid plukken, snoeien en takken knippen.
Begin van de week was het erg erg slecht. We hebben heel de tijd regen gehad en konden dus niet heel veel doen. Zaterdag werd het heel goed weer en hebben de middag vrij gekregen om lekker te zwemmen in het zwembad. S'avonds hebben we toen gezellig wat gedronken en waren de volgende dag lekker vrij. Vandaag heb ik wat nieuwe dingen gedaan zoals oude bordjes van het sanitairgebouw halen met een bijtel en nieuwe kasten in tenten gezet door middel van een waterpas. Straks gaan we weer barbequeën en dus genieten van het eten. We worden hier echt super goed behandeld door de eigenaren en hebben het ook erg gezellig!
Merci pour les gentilles commentaires! Au revoir.

• 13 Juni 2018 - 18:38

Mary:

Bon soir Noah !
    Zo te lezen leer je ook wat van de Franse taal, nooit verkeerd! Wat fijn dat jullie zo goed overweg kunnen met de eigenaren en, naast je stage, ook gewoon een gezellige tijd hebben.
    Geniet nog lekker van het Franse leven en alle nieuwe indrukken en vaardigheden die je hier opdoet.

Bien cordialement !
    Ron en Mary

• 15 Juni 2018 - 09:21

Emmy:

Wat gaat het snel zeg.
    En zelfs in een tent maken jullie er iets van.
    Ben benieuwd naar de 2e helft, nog veel ( werk) plezier!!
    Groetjes!

• 20 Juni 2018 - 19:29

Nicole:

Vrije middag nemen als de zon schijnt...jullie leren het al! Veel plezier nog daar, het is voorbij voor je het weet! Tot snaps x