Week 2 in La Draille - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Noah Oudheusden - WaarBenJij.nu Week 2 in La Draille - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Noah Oudheusden - WaarBenJij.nu

Week 2 in La Draille

Door: Noah van Oudheusden

Blijf op de hoogte en volg Noah

20 Mei 2018 | Frankrijk, Souillac

Bonsoir!
De tweede week is al weer voorbij in het nu zonnige Frankrijk.
De dagen gaan hier erg snel omdat we lekker aan het werk zijn. Deze week hebben we vooral veel geharkt en meegeholpen met het snoeien van de heggen. Dit moest gedaan worden omdat deze heggen torenhoog stonden en ze weer netjes moesten zijn voordat het hoogseizoen begint. Ook hebben we in het restaurant wat nieuwe dingen in elkaar gezet met andere vrijwilligers die hier werken. Hier kunnen we het goed mee vinden! Begin van de week was het wat regenachtig maar de laatste twee dagen schijnt het zonnetje flink en is de gevoelstemperatuur hier rond de 30 graden. Na het werk zijn we zaterdag nog even snel in het zwembad gesprongen en hebben we dat vandaag herhaald op onze rustdag. Helaas ben ik wel flink verbrand dus dat wordt morgen even afzien. De volgende week gaan we weer nieuwe dingen doen zoals tenten opzetten, dus dat gaan we ook leren.
Tot volgende week.

Groeten uit Souillac!

• 23 Mei 2018 - 08:54

Emmy:

Goed bezig Noah en Jesper!!

• 25 Mei 2018 - 08:10

Nicole:

Strijder!

• 29 Mei 2018 - 15:51

Susanne:

Hoi Noah,

Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en al leuke mensen hebt leren kennen. Goed dat jullie naast het harde werken ook nog tijd hebben om mooie wandelingen te maken.

Veel plezier nog de komende weken in Frankrijk!

Groeten aan Jesper.
    Susanne