Week 3 in La Draille - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Noah Oudheusden - WaarBenJij.nu Week 3 in La Draille - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Noah Oudheusden - WaarBenJij.nu

Week 3 in La Draille

Door: Noah van Oudheusden

Blijf op de hoogte en volg Noah

30 Mei 2018 | Frankrijk, Souillac

Bonsoir!
Dit keer een wat latere blog vanwege storingen op de site, maar we hebben weer veel gedaan deze dagen. Op maandag zijn we begonnen met tenten opzetten, we hebben er in totaal wel 25 opgezet. Ik had me nooit gerealiseerd hoeveel werk zo'n tent eigenlijk was en het was leuk om te leren hoe dit nu werkelijk gaat. Eerst moet je een frame opzetten en dan heel de tent erover trekken. Dan nog wat handigheidjes tussendoor en hem vastzetten met haringen in de grond. Dit was redelijk zwaar omdat je de hele dag met een hamer in de grond staat te meppen. In de loop van de week zijn we de tenten gaan inrichten en is alles bijna klaar. Nu zijn we bezig met de laatste paar tenten waar de werknemers in het hoogseizoen gaan slapen. Ook zijn er twee nieuwe stagiaires voor achter de receptie gekomen, hier kunnen we het goed mee vinden en het is nu ook een stuk gezelliger in de avond. Volgende/deze week gaan we ook weer wat in de tuin doen dus we hebben onze handen vol. Het is ook erg leuk met de eigenaars die altijd voor ons klaarstaan.
Tot volgende week!

• 30 Mei 2018 - 18:29

Emmy:

Het wordt steeds gezelliger bij jullie!
    En de zon komt ook meer kijken. Nog veel (werk)plezier!
    Groetjes uit Tilburg

• 30 Mei 2018 - 18:43

Mary:

Goed bezig Noah! Zo te horen ben je straks ( onder andere...)een volleerd tent opzetter. Gaan jullie zelf ook in de tent binnenkort? Geniet lekker van je tijd daar !

• 01 Juni 2018 - 21:46

Nicole:

Pro!

• 01 Juni 2018 - 21:47

Nicole:

Jammer dat maar de helft van mijn bericht wordt geplaatst. Franse censuur?
    Anyway Enjoy Noah! Xx

• 06 Juni 2018 - 11:01

Inge Hageman:

Heee neefje fijn om te horen dat het goed gaat .. heb opa en oma het even voorgelezen heel veel groetjes uit het zonnige Nederland

• 06 Juni 2018 - 12:02

Reinier:

Leuk te lezen dat het goed gaat Noah!!
    Benieuwd naar de verhalen straks, groetjes ook aan Jesper.
    Veel plezier nog!

Gr Reinier